RADERA ALDRIG BORT INLÄGG!!!!

Tänk alltid minns 100 gånger innan du raderar inlägg från din blogg eller väljer att ta bort allt som mig, för att du kommer antagligen att ångra dig. Jag hade gjort allt för att få läsa lite av två år gammalt material just nu, som inte längre finns kvar. Det är en ''konst''och det tar två år att samla på sig information men tar bara mindre än en timme att radera bort allt. Så ett tips till er tänk STORT innan ni väljer att radera allt för jag ångrar mig :( det är ändå minnen man tar bort..


Kommentarer
Postat av: Lilly

Tur att man ändå samlar dom bästa minnena i hjärnan. ;) Så försöker jag tänka. Min första bdb raderade jag för jag var så arg på en brud jag var kär i för hon sa hon var kär i mig men ändå hade hon andra tjejer och killar bredvid mig. Sen har jag haft en blogspot sen december 2009 som jag alltid ville ha kvar men då hackade mitt andra tjejex den så alla exakt alla mina bilder är borta....Tur jag dock hann spara alla egopicsen på mig men dom bästa bilderna av gamla vänner som jag inte längre är vän med är borta. :( >Och all text,dikter,musik och tja minnen.....

2012-05-14 @ 06:51:11
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Postat av: videogirl

oj vad tråkigt att du råkade ut för en sån sak, dumt av personen.

Ja precis bästa minnerna sitter i minnet :)

2012-05-15 @ 21:47:25
URL: http://lostinvideoland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0