Lilly Nails/ Nagel produkter / Glitter / Nail pink drill

Igår fick jag äntligen hem massa nagel produkter jag hade beställt för någon vecka sedan, massa nytt glitter och andra produkter. Beställde även hem en fil maskin ( som jag behövde akut verkligen skonsam och snällt mot både nacke och rygg jag är skit nöjd med den och inte nog med att den är jävligt snygg så är den grym) och en nagel dammuppsugare ( rosa glittrig ) plus en till uv lampa allt i rosa <3 Skit fint är det :) Idag hade jag en kund och började få slut på mina produkter så passade på att åka förbi Göteborgs nagel skola / lilly nails och köpte tre produkter.










Lilly Nails produkter












Kommentarer
Postat av: ellinor

åh vart hitta du den dammuppsamlaren?

2013-08-29 @ 14:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0