KLÄDER OCH SKOR ÄR SLUTSÅLDA ALLTID ÖVERALLT PÅ MINDRE ÄN EN SEKUND?

Alltså nej jag känner så här när det gäller shopping nu för tiden sjuuuukt tråkigt man blir besviken gång på gång. Varje gng man ska in på en butik eller kollar på nätet så är ALLTID XS OCH 37or slut. Kläder jag vill ha och skor jag vill ha är ALLTID SLUTSÅLDA!!!!!!! kom igen nu vad fan är det frågan om??? Det är så sjukt irriterande. Man finner ingen glädje i det ens för att allt jag vill ha är ALLTID SLUT!!!!!!! :(

Ta dom här skorna tex dom kom väl in idag eller igår så är dom redan slutsålda i storlek 37

Den här fina klänningen tex slut såld på en minut??? Tänkte nej tar den sen ska bara kolla på filmen först den tar väl inte slut under tiden liksom ( dum som man är så.. ja!!!) Tog slut på en sekund!!Har letat efter en sån här enkel men fin klänning och bara älskar den persika färgen! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0