Pa'delante ante, no mires pa'tras

Har viljat göra detta länge men inte orkat så ikv har jag rensat massor i min blogg fast mest gamla saker ( och privata utkast inlägg som jag aldrig publicerade och även en del som jag publicerade) tagit bort bilder och massa skit jag hade skrivit. Jag ville liksom på den tiden som vart så misär kolla tillbaks på det nu och känna men shit vad löjligt och långt bort allt det där känns NU och det är exakt så jag känner idag. Är glad att man växer som person för varje dag som går, glad för att jag tog andra vägar mer vettiga vägar här i livet istället för att fastna i en värld av illusion. Väldigt stolt över mig själv när jag går tillbaks och läser vissa saker känslor som jag ALDRIG trodde skulle försvinna men som nu får mig att vilja skratta och tänka vad fan tänkte jag där? Jag har växt i mina egna ögon något jag inte trodde var möjligt jag är fan grym amazing fabolous marvolous hahaha!!!!!!!!!!!!! Samtidigt så har den här resan med min blogg ikv varit nostalgisk! Men skulle inte vilja tillbaks alls faktist jag ser livet bara framåt och aldrig mer kolla bak ''pa'delante ante, no mires pa'tras´´ som Pitbull säger i en av sina låtar. Fram ska man gå :)

Hm vilken väg ska man följa nu bara??? hahaha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0